27 Kasım 2008 Perşembe

güzelsözler

Merhaba mutluluk adası. Ben hüzün gemisi, güneşin ışıklarıyla demir attım kıyılarına. Uyan, aç gözlerini, bak ne diyor gemideki ses: "öZLEDİM SENİ"
(DEVAMI...) OLUR HAYAT BİR KUYU AT İçİNE KENDİNİ ne olur.
Acı sözlerin gönülde bıraktığı en derin etkidir DİLYARASI.Ne yaparsan yap ama iyi bir insan olmaktan vazgeçme.
Adını kurutulmuş bir gül gibi yüreğimde saklıyorum.Bu sevgiyi senden uzaklarda,sensiz yaşıyorum.Ne sesin var ne de kokun...Bilmiyorum hangi günahımın bedeli bu.
Ağlamak çocuğa Affetmek Allah a Mahsustur Eğer bir gün beni üzersen çocuk değilim ağlamam ama seni AFFETMEM ...
Ağlayışım terk edip gidişine değil. Ben! Sensizken, senden diye sensizliğini de sevmiştim. Sen, seninle, senide sensizliğini de alıp gittin.
AL HANCERİ VUR KALBİME KALBİM KANA BULANSIN,,,FAZLA DERİNE İNME çüNKü ORDA SEN VARSIN ya o kendini biliyor.......
aldanma güneşin sıcaklığına.... akşama kadardır biliyor musun.
Alev alev yanıyor kalbim sanki kan ağlıyor sensiz gecen günlerim hep beni ağlatıyor
Alo? Orası öteki dünyamı? Cennete bağlar misiniz lütfen? Neden mi? Bir yer ayırtmıştım, iptal etmek istiyorum. Nedendi? Şey..... Aşık oldum da.
Aramızdaki mesafeler ne kadar uzak olursa olsun sonsuzluğa giden tüm yollara adını yazdım. Hangi yoldan geçersen geç seni sevdiğimi okuyacaksın.
ceptelefonu süperloto kurabiyetarifleri superloto araba

Hiç yorum yok: